nettanhuss

Alla inlägg under februari 2011

Av Anette - 11 februari 2011 23:24

Bara så du vet det så betyder du mest för mig mitt allt

puss och kram och tack för att du finns

Av Anette - 9 februari 2011 18:43

Tillsammans med min farmor och farfar...vi har varit på väla, IKEA och sen åt vi på grafitti med mums mums....

Det blev lite inhandlat idag med bla en hatthylla.....och sen en lampa till Antons rum.... när jag körde hem så körde jag inom dagis och hämtade barnen så nu är de här ett tag...F kommer och hämtar dem om en stund han hade lite han skulle göra bara....

I morgon kommer min älskling wiiieh saknar honom som en tok nu juh.....

hrm skriver mer senare ska umgås med barnen ett tag

Ps mamsen n uvet jag var min hataspindelgen har kommit från hrm och nä teorin om att jag har smugit över gener till dig funkar inte här hahaha


älskar dig mitt allt och alla underbara barnen

Av Anette - 8 februari 2011 18:57

Om promenader är så himla sunda som alla påstår, så skulle ju brevbäraren praktiskt taget vara odödlig.


 




Valen simmar hela dagarna och äter bara fisk, och den är tjock som fan!




 






Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever max 5 år.

 




Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och lever i 150 år, så......... 




 




Slappna av!

Av Anette - 8 februari 2011 18:51

 * En enkel vän, de kommer till dig, agerar som en inbjuden.
 * En verklig vän öppnar ditt kylskåp och serverar sig själv.
 * En enkel vän har aldrig sett dig gråta.
 * En verklig vän har sina axlar våta av dina tårar.
 * En enkel vän känner inte till förnamnen på dina föräldrar.
 * En verklig vän har deras nummer i sin adressbok.
 * En enkel vän tar med sig en flaska vin till dina fester.
 * En verklig vän kommer tidigt och hjälper dig och stannar sent för att
 hjälpa dig att diska.
 * En enkel vän avskyr när du ringer efter det att du har gâtt och lagt 
dig.
 * En verklig vän frågar varför du har tagit så lång tid på dig att ringa.
 * En enkel vän tror att vänskapen är slut efter ett gräl.
 * En verklig vän ringer dig efter ett gräl.
 * En enkel vän förväntar sig att du alltid är där för henne/honom.
 * En verklig vän är alltid där för dig.


Jag vet vilka mina verkliga vänner är, frågan är vet du vilka dina är?


Av Anette - 8 februari 2011 16:36

Anette darling, a good moment will come when you are alone with a certain someone. A good connection gets made with a promising future. Quick thinking will save you on your pocket today and dreams can come true.

 Hihi nä jag har inte skrivit detta själv :-P

men lite kul e det att det mesta står så att det stämmer...

eller hur min älskling

puss på dig 

 
Av Anette - 8 februari 2011 15:19

Japp idag är det tisdag och när jag satt på föreläsningen innan idag så var jag inne på ladok för att se om socialrättstentaresultatet hade kommit (hrm varför hitta på så långa ord) och det hade det (satt och tittade i brist på annat) säger bara yes yes yes jag satte den.... blev överlycklig, detta besked var precis vad jag behövde en tråkig tisdag som denna :-).

När jag kom hem och gick ner i källaren för att lägga in kläder i klädkammaren kom jag på att alla byns spindlar ska hämnas på att det var en som dog eller ja blev hemlös i helgen för det var den andra på bara ett par dagar som jag tog bort (vågar inte skriva dammsög upp för då kommer det säkert fler spindlar, är övertygad om att de buggar mig :-P) och små är de **** inte heller bläh riktigt stora källarspindlar...men lite stolt känner jag mig som vågade ta bort dom trots att jag har spindelfobi..men jag ska erkänna att jag var gråtfärdig :-S

Nu sitter jag här med en kopp neskaffe och saknar mina barn och min älskling så att det gör ont i hjärtat men jag får snart se alla igen....

ska försöka plugga lite till senare på psykologin men måste vila ett tag först annars somnar jag med näsan i boken...dagens föreläsning var inte den mest intressanta men men det känns bra att ha varit där iallafall :-) så nu är det tentafrågorna till psykologin som ska kollas på under resten av veckan och sen lite annat smått och gott här hemma...har en maskin tvätt i gång och sen ska det städas av lite men det är inte så farligt...bara lite att göra.....håller man efter det hela tiden så blir det inte så mycket...men jag vågar knappt gå ner i källaren nu hrm sitter säkert ett par spindlar och väntar på mig där nere...


Älskling om du bara visste hur mycket jag saknar dig...räknar dagar och timmar tills vi ses igen mitt hjärta.....


Kram på er alla


<3 Saknar er mina skruttungar,Älskar er <3

<3 Saknar och älskar dig mitt allt puss på dig <3

Av Anette - 7 februari 2011 12:47

Kärleken jag känner till dig min älskling går inte att beskriva...du får mig att känna mig älskad och hel igen....något jag inte har gjort på många år...

Trodde inte att kärlek kunde vara så här fint...Du ger mig så mycket och det känns så underbart...Sakanden jag känner när vi inte är tillsammans är enorm...men jag vet att det inte är för alltid vi är i från varandra så här långa perioder...min magkänsla säger det hihihi


puss på dig mitt allt 'älskar dig.


Ovido - Quiz & Flashcards