nettanhuss

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Anette - 9 januari 2011 21:39

Japp då var det kväll igen...denna dagen har gått oerhört fort och jag har fått gjort en del...nu har en del kommunikationsmissar retts ut mellan mig och mannen jag älskar över allt annat :-P.

Sander har kommit hem han med så nu är det bara Anton och Anders kvar som ska komma hem sen är alla barnen hemma...och vardagen kan sätta igång på riktigt igen.

Funderar på om man ska lägga sig tidigt idag så man orkar upp i normal tid i morgon hrm två dagar nu har vi lagt oss jättesent och vaknat jättesent så det känns som om man har sovit liiiiiite lite hahaha hrm och det inte bara känns som om man har det utan man har gjort det

Nope ska skriva in allt i vår nya kalender nu och sen är det tvått och plocka undan lite sen kallar sängen

kram

<3 Älskar dig CHRILLE för alltid <3


Av Anette - 9 januari 2011 15:53

  

Av Anette - 9 januari 2011 13:19

Japp som sagt ett nytt kapitel i mitt liv har börjat och nu finns jag här...

Vi (jag,älskling,Felicia och Lisa) har haft en mysig helg med mycket skratt och bara umgåtts men nu har de åkt hem för denna gången....Hoppas att vi ses snart igen

I dag står det packning och sen plugg,och tvätt på schemat och sen kommer förhoppningsvis mina tre små godinga hem med efter att ha tillbringat helgen hos pappa och Kim i stugan...skola och dagis igen på tisdag juh så nu drar vardagen igång igen på allvar och sen är det flytt. Senast om 20 dagar flyttar vi och det ska bli så skönt.....

Hrm ja vad annrs nä det finns väl inte så mycket annat att skriva om tror jag inte vad jag kan koma på nu iallafall så jag kkommer tillbaka senare med ett till inlägg :-)

kram




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards