nettanhuss

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Anette - 25 januari 2011 08:22

Dag 9 i utmaningen ska handla om min tro....ja vad ska vi skriva idag...

Jag har en tro det har jag men jag kan inte precisera vad exakt det är jag tror på. En gud ja men inte som man trodde på när man var liten ni vet en farbror med långt vitt skägg som satt på ett moln och dinglade med benen...nä jag tror mer på andligheten...sen tror jag på änglar...och en andlig närvaro av de som inte finns i livet mer...inte spöken direkt...men en närvaro från dem med....

Har mormor Carla how mig ständigt...kan *prata* med henne, ja jag vet det låter helsnurrigt...

Tror på att det finns en ond makt med. Usch det var svårt att definiera min tro...

När jag var liten var jag lixom de flesta andra barn med i kyrkans barntimme, när jag blev äldre var jag under en liten period med i KUBEN i Bjuv..men det var inte länge....nu sitter jag som förtroendevald kyrkopolitiker här i församlingen...så lite tro finns det. Min fantastiska mamma även kallad mamsen är pingstpastor och jag kan varmt rekomendera att ni går in och läser hennes blogg: www.pastorewa.blogspot.com hon skriver så fantastsikt bra både om sin tro och allt annat med.

Detta var i stora drag min tro.

kram till er alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards