nettanhuss

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Anette - 28 januari 2011 08:52

Ja den här veckan har varit som alla andra veckor...jag har haft fullt upp...packat ja det gör jag inte varje vecka förståss men denna veckan har jag gjort det. Sen har jag varit på möte med med KfN i Klippan där jag ju sitter som ersättare för moderaterna.

Anders har kommit hem från pappa men åker i kväll igen tillsammans med sina syskon....

Älskling kom i går wiiiieh och han har sovit hos mig i natt...åkte till stan och jobbade i dag och komemr senare i kväll igen och sen har vi hela helgen tillsammans...såååå mysigt kan itne förklara hur mycket jag älskar den mannen, som jag har sagt innan så är han pusselbiten som gör mig hel....

Annars har det inte hänt så mycket...varit på Ikea och gjort Kamprad ännu lite rikare :-P var där tillsammans med fa och lelle och sessan och sander och Anton och sen en kompis till sessan med.....

I dag så ska det städas och fixas inför älsklings ankomst i kväll och jag ska även plugga...pluggar socialpsykologi nu det är ett super intressant ämne...enda hrm ja vad ska man säga hindret som ska övervinnas och kan övervinnas är att två av böckerna till kursen är på engelska men det ska inte vara ngra problem....man ska alltid tänka positivt och övervinna alla svårigheter så att man kan vända dem till positiva erfarenheter.....har jag fått lära mig av min pappa.....

Fick ett tråkigt besked i går även om det var väntat så är det alltid tråkigt...farfars systers son Ronnie dog under natten tills i går, han var ett par år äldre än min pappa...svårt sjuk men alltid med ett sprudlande humör.....och positiv syn på livet trots sina svårigheter med alla sjukdomar och allt lidande det innebär.... så jag säger *vila i Frid Ronnie *

Kram

Älskling jag längtar till i kväll puss min skatt *Älskar dig*

Mina fina skruttungar gelehjärtat, monchichi, lille skutt och prins bus och givetvis fina prinsessan med jag älskar er alla

Av Anette - 28 januari 2011 08:49

Ja eftersom jag sitter här och det är morgon får jag skriva vad jag HAR på mig och inte vad jag hade på mig. Folk får ju inte tro att jag springer omkring spritt,språngande naken här hemma hahaha..... Har ett par leggins modell superförstora eftersom de passade när jag var tjock...ett linne och en tjock tröja eftersom det är kallt här inne, ja även ute så klart.... sen har jag i vanlig ordning underkläder med på mig så klart hahaha...


Av Anette - 28 januari 2011 08:43

Hihihi ja detta kan knappast bli något av de mest intressanta blogginläggen jag har gjort.

I mn handväska har jag bindor (alltid redo), min plånbok och några kvitton haha detta är allt jag har i den. Ja jag vet jag är tråkig hihihi

kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards