nettanhuss

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Anette - 23 januari 2011 17:38

Lite försenat kommer här dag 4 och senare kommer dag 5 men först Vad är kärlek?

Kärlek smaka på ordet kär....lek

Kärlek kan vara så mycket och det finns många olika sorters kärlek.....för mig finns det en sorts kärlek som jag känner till mina nära och kära, en sorts kärlek som jag känner till mina underbara barn....en sorts kärlek jag känner till min underbara Chrille...och alla för med sig olika känslor som på olika sätt blir kärlek

Kärleken till barnen kom i samma ögonblick som jag fick reda på att de fanns i min mage och det går inte att beskriva den känslan och den kärleken som jag känner....kärleken till mina nära och kära är oerhört stark den med och jag vet att de finns där och ställer upp för mig precis som jag ställer upp för dem när de behöver....det är två bitar i ett pussel som jag behöver för att leva....sen har vi den tredje och sista biten som jag hittade efter många år den sista som får mig att känna mig som en hel människa...det är en man som är så underbar att jag inte kan beskriva det med ord...den kärlek och den glädje han skänker mig gör att jag känner mig hel...det tog tid att hitta den sista biten men jag har gjort det och nu känns det som om mitt puzzel är helt.....tack vare dig min älskade Chrille och underbara Lisa....

Så som jag sa i början av inlägget smaka på orden kär....lek så förstår ni vad jag menar...

Kärlek är respekt och att inte försöka förändra den andra människan utan acceptera den för hur den är...vi är alla stöpta i olika formar och tillsammans är vi som gjorda för varandra. Kärlek är något oerhört fint och de man älskar i sann kärlek är man rädd om...de är en del av en själva....


KRAM på er

<3 Chrille och alla barnen JAG ÄLSKAR ER <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards