nettanhuss

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Anette - 31 januari 2011 23:45

Jahopp då var det dags att skriva om mina drömmar...ett par dagar missade eller ja efter på bloggandet under mina 30 dagar men det tar jag igen.....

Mina drömmar..ja vad ska jag skriva om dem....En dröm som jag har som jag vet kommer att bli verklighet snart... och det är att jag inom en snar framtid kommer att få träffa älskling varje dag...när vet jag inte men jag vet att det kommer att bli så...man ska inte göra något förhastat

en dröm som jag har haft det senaste halvåret och som nu har gått i uppfyllelse det är att det har blivit ett totalt avslut på mitt förhållande med F, ja skilsmässan går inte igenom förren den 19 april men nu sitter jag och barnen i vårt nya hus och bara myser eller ja alla barnen sover och jag sitter här med gogumsan min...

Kommer snart att jobba med yrket jag velat bli ett bra tag bara 4 terminer kvar....snart bara tre....sen är jag färdigutbildad socionom....

svårt att skriva fler drömmar eftersom en del saker alltid förblir drömmar medan en del omvandlas till verklighet.....

kram på er alla

<3 Älskar dig älskling glöm aldrig det <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards