nettanhuss

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Anette - 20 januari 2011 22:56

eller ja det har det iofs varit ett tag nu.....

Men snaaaaart ska jag besöka sängen...sista gången denna veckan jag sover ensam i den för i morgonkväll kommer älskling och prinsessan wiiiiieh

Men först ska jag plugga sen ska vi handla och sen kommer F och hämtar barnen och sen ska jag hämta sessan och efter det ska vi två åka till pizzerian <3 mitt lills gelehjärta <3 och jag som kallas buffelmamman av henne hahaha

Har städat undan lite här i kväll och satte mig vid datorn igen för ett tag sen

men nu kallar sängen känns det som

trött efter tentan bläh

KRAM på er alla

'Chrille och alla mina små hjärtan LoVe U

Av Anette - 20 januari 2011 18:53

Dagen började med tenta....vars första uppgift fick mig att få hicka och svälja både en och två gånger...hrm kan bara säga att den inte var snäll....

De andra uppgifterna var snällare så det känns som om jag klarade den....men man ska inte ropa hej förren man har hoppat över bäcken.

Sen efter det så åkte jag till Broby och beställde tid till tatueraren....den första mars kl 9.

Efter det så åkte jag till stidsvig för att möta upp gumsan och vi begav oss sen till Familia en snabbis, sen hämta barnen och efter det hämta sessan vid stallet och sen hem och elda och lägga i en maskin tvätt och nu har jag satt mig och dricker en kopp kaffe...medan tvättmaskinen tvättar färdigt så jag kan lägga i ytterligare en maskin hahaha....

I morgon väntar mer plugg och storhandling...sen på kvällen ska jag och sessan (mitt lilla gelehjärta) till pizzerian och äta kvällsmat...sen kommer äntligen älskling och Lisa på kvällen och vi ska tillbringa helgen tillsammans

Nu i kväll ska jag prata med älskling annars ska jag bara göra lite här hemma och sen ska jag lägga mig....tentorna tar knäcken på en kan jag säga.....


Älskar dig min underbara Chrille

Älskar er alla mina skruttungar...finaste gelehjärtat, moncichi, trollungen och lille skutt samt lilla prinsessan


Av Anette - 20 januari 2011 18:35

Jaha då var det dags för dag tre på utmaningen...eller ja listan och i dag ska jag skriva om mina föräldrar...

För att börja med mamsen då....har aldrig träffat en starkare kvinna i hela mitt liv...hon har vänt alla motgångar till framgångar...om jag någongång har en dålig dag så räcker det med att tänka på mamsen så mår man bättre...ser verkligen upp till dig mamsen min...denna fantastiska kvinna har blivit pastor och ni som känner mig vet mer och fler detaljer en del av er iallafall.

Hon har bevisat att med tro och styrka klarar man allt och det är bla det som gör att jag älskar henne så mycket som jag gör....

Pappa då ja vad ska man skriva om honom hrm han är en fantastisk man som jag ser upp till....han är även han en väldigt stark person trots sina problem...han har lyckats med att uppfostra mig till den starka kvinna jag är idag...uppfostran har varit väldigt hård men kärleksfull och väldigt rättvis. Rättvisa och ärlighet är två ord som kan beskriva honom som person hrm ja hihihi och sen en släng ( inte liten ) av Joakim von anka.....Han kan se på mig när jag mår dåligt och även höra det på mig det är inte alla som kan det...men pappa är en av de få personer som kan det och en av de personer som jag kan prata med allt om...Vi har en väldigt fin relation jag och min pappa, ja jag och min mamsen med även om jag hade önskat att jag och mamsen skulle bo närmre varandra men det kommer kanske det med....

<3 Älskar er Mamsen och Pappa <3 Tack vare er är jag den personen jag är idag puss på er....



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards