nettanhuss

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Anette - 13 januari 2011 21:22

Och i morgon kommer älskling till mig.

I dag har jag varit hemma hos goa M och pluggat...sen nu i kväll kom Bibbi och vi har skrivit hyreskontrakt här nu...så nu ska det bara skickas in till försäkringskassan med...

I morgonbitti ska jag ner till ljungbyhed och hämta goa M så vi ska sitta här hemma och plugga i morgon. Alla mina goa barn ska till sin pappa i morgon och stanna där tills på söndag då de kommer hem till mig och Chrille igen.

och eftersom Felicia klagar på att jag aldrig skriver om att jag älskar dem så får jag skriva det nu   ÄLSKAR ER ALLA MINA FINA SKRUTTUNGAR  sen vet de om att jag älskar dem ändå....men sessan ville att jag skrev det.

Ska snart hoppa i säng tror jag blir en tuff dag i morgon :-).

KRAM

Love u alla godisungar och Chrille


Av Anette - 13 januari 2011 08:42

Älskling   

I dag ska jag åka in till goa M vi ska plugga tillsammans    sen i kväll kommer Bibbi, vi ska skriva hyreskontraktet på huset så att jag kan skicka in ansökan om bostadsbidraget.

Anders är hos pappa igen, och sander sover ska väcka honom snart så att han kommer till dagis i tid så jag kan köra in till goa M.

Har redan pratat med  älskling  med idag...saknar honom och att bara få höra hans röst är underbart

Kommer ett längre inlägg i kväll måste upp och väcka Sander nu.

KRAM

 LoVe U HoNeY



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards