nettanhuss

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Anette - 10 januari 2011 23:45

  Var inte rädd. Jag går brevid dig.
Kom ta min hand. Jag håller i dig.
Här i min famn. Kan du våga tro.
Sänk dina murar. Jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag.
För du betyer allting för mig.
Va inte rädd. Jag går brevid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar. För här vill jag stanna.
Se på oss nu. Livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig när du är svag.
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
du betyder allt för mig.
Va inte rädd. Jag står brevid dig.
För du betyder allt för mig.  


Av Anette - 10 januari 2011 22:04

Dagis och skola står på schemat i morgon och jag ska plugga större delen av dagen....

  Längtar tills helgen med min underbara älskling   

Större delen av idag har jag pluggat och åter pluggat så nu har jag plöjt igenom hälften av uppgifterna på xtentan    så nu är det bara andra hälften kvar...sen ska jag läsa igenom böckerna igen innan tentan så hoppas jag att jag klarar den

Nu r alla mina hjärtan hemma igen och det märks på ljudvolymen kan jag säga..

Undrar när Anders och Anton vaknade denna dagen hrm de verkar inte trötta för fem öre bara mamma som är trött och vill sova men det kommer snart det med kan jag säga för de ska upp i morgonbitti,och det spelar ingen roll hur trötta de är jag kommer att se till så att de kommer upp oavsett....

Har suttit och skickat meddelande med min ena moster på FB skitkul att få kontakt med både henne och moster C.... lära känna dom så här när man är lite äldre är bättre än att inte lära känna dem alls tycker jag och jag är fantastiskt glad för att vi har fått kontakt......

Nu ska jag se om jag kan få en liten övertrött fyraåring i säng grrr han har varit värre än en tornado här idag så han är trött som katten men han sov till elva idag så han skulle egentligen blivit väckt tidigare så han kunde somna tidigare i kväll men men nu får vi ta detta idag och i morgon ska han i säng tidigare det kan jag säga för han ska på dagis och sen är han helt slut när han kommer därifrån

Godnatt alla

KRAM

  Glöm inte hur mycket jag älskar dig min underbara goseälskling CHRILLE   

Av Anette - 10 januari 2011 14:26

I morgon börjar skolan igen    för barnen, jag har hemstudier tills den 17 då ska vi upp till skolan igen på en repetitionsföreläsning innan tentan som är den 20:e

Har suttit och sitter med x-tentafrågor och ska göra klart alla idag hade jag tänkt...bara sander hemma nu, sessan är hos sin goa kompis S och de andra två trollen är fortfarande med sin pappa och K i stugan....

Har även pratat med   älskling    idag, saknar honom jättemycket redan trotsa att vi träffades i helgen men det är väl det som kallas kärlek dvs att man saknar den man älskar när den inte är närvarande   ...har jag tur ses vi innan helgen men om inte annat så ses vi hela helgen då vi bara ska ägna oss åt varandra, det kommer att bli så mysigt bara vi två. Barnens pappa ska ha dem på helgerna nu innan vi flyttar eftersom de inte kan vara i stugan när det är skola.

hrm pluuga var det ja men först disken bläh hatar att inte ha diskmaskin men det får man vänja sig vid, i huset finns bara en liten inbyggd bänkdiskmaskin men det är bättre än inget iallafall

Kram

  Älskar dig Chrille mitt hjärta så mycket att jga inte kan beskriva det, du gör mig hel och lycklig   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards