nettanhuss

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Anette - 11 januari 2011 21:27

Efter min älskling och i morgon åker han upp till Tingsryd på jobb och kommer inte hem förren på fredag men då kommer han hit wiiiieh och sen har vi hela helgen tillsammans   och det ska bli underbart.....

Varit hos Bibbi och hämtat lite grejer idag med bla en telefonbänk och en spegel samt en tvbänk....och lite annat smätt och gott som vi ska ha i det nya huset..Fick även hem ngra kartonger och papperskassar så att jag kan börja packa så smått......tiden går fort....

Barnen har bakat kladdekaka som vi har mumsat på här nu i kväll och Anton har gjort läxan så nu slipper han det resten av veckan hihihi

ska kontakta en tatuerare i Broby med har bestämt att jag ska ha en till tatuering denna gången i svanken....sen ska jag tatuera över F H som jag har på axeln med, där ska jag sätta en ros tror jag sätter den i black and grey eller om jag ska ha en röd ros hrm det är kanske snyggare att ha en i färg vet inte.

Sen vet jag inte om min svanktatuering ska vara i färg eller inte den heller hrm svåra beslut detta hahaha.... länk till tatueringen jag ska ha i svanken kommer här: http://www.tattoojohnny.com/product/MPF-00290/2a32a36115f3cdc649e36e123660e3b9/searchpage/2/image/7/prods/G1F-00940,G1F-00133,G1F-01277,DPF-00239,AXF-00940,THF-00024,MPF-00290,CCF-00224,G1F-00127,GJF-00805,GJF-00804,THF-00034, fastnade för den direkt.

Hrm om man skulle ta och sätta sig och plugga lite eller om jag ska packa lite känner mig rastlös....inte bra vid denna tiden på dygnet hahaha men detär första dagen på det månatliga och då brukar jag bli rastlös och fixa en del hahaha sån e jag knas jag vet.

KRAM kommer kanske mer senare vem vet hihihi

  ÄLSKAR DIG CHRILLE   

Av Anette - 11 januari 2011 08:32

     

Av Anette - 11 januari 2011 07:15

Ny dag nya möjligheter.....och snart dags att väcka småkottisar så att de kommer upp till dagis...två barn som somnade för sent igår men som sagt kommer att somna i tid i kväll efter en heldag på dagis...första dagen sen innan jul.   

Ska köra ett par ärende sen ska jag plugga hrm måste se så att jag får ut skrivbordet jag ska hämta ur bilen med

Nä dagens sysslor kallar

  Älskar dig min skatt   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards