nettanhuss

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

<3 Tisdag och nu har jag kontakt med omvärlden igen <3

Av Anette - 18 januari 2011 12:54

En olyckshändelse i går morse gjorde så att vi miste kotakten med omvärlden....teleledningen slets av    hihi.....

men nu är vi tillbaka på banan igen :-)

Saknar min älskling.....men vi ses till helgen igen och jag har ju trots allt alla mina fina trollungar här eller ja de är på dagis de små och den största är kvar i skolan.....sen saknas min bonustrollunge med men henne får jag träffa till helgen igen...

Då väntar lite kul saker på lördag...Väla och busfabriken....

Tenta på torsdag och jag känner mig ganska redo men inte helt men helt redo blir man nog aldrig tror jag det känns som om det alltid finns mer man kan finslipa på så det sitter jag och gör nu ska göra det idag och i morgon sen är det juh torsdag och då gäller det.

På fredag väntas lite mer packning och sen mor och dottermys på kvällen en bra film och lite gott att äta sen blr den kvällen superbra. F hämtar de andra barnen på fredag kväll och sen ska de vara hos honom tills på söndag som vanligt.

sen om två veckor blir det som vi har bestämt att vi har barnen varannan vecka men det fungerar inte nu när han och K bor i stugan eftersom barnen harnskolan och dagis på dagarna..så de får passa på att ses på helgerna....

Ska fortsätta plugga här nu tror jag så jag kommer en bit till idag...fick lägga ett tag på att dra upp bilen med i morse eftersom jag hade lyckats sprätta ner mig i leran på framsidan....men nu tack varen en snäll granne så står bilen snyggt på uppfarten igen hihihi....

KRAM på er alla

<3 ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT DET GÖR ONT MIN GOSEÄLSKLING CHRILLE <3

<3 ÄLSKAR ER MED ALLA MINA FINA TROLLUNGAR ALLA 5 <3 

 
 
Nancy

Nancy

18 januari 2011 18:10

Oj, har missat massor känns det som, men det är hela tiden fullt upp både på jobbet och hemma, men härligt att höra att ni har det bra.

Skönt när ni delar upp det, här kan ju inte flickorna var hos sin mamma på veckorna då det har skolan. Men det fungerar bra med varannan helg och loven, mycket bättre än tidigare. Man får lite mer avlastning nu och det känns skönt. :)

Kramar och ha en fin tisdagkväll, <3

http://nancy66.se

Anette

18 januari 2011 18:54

ja allt händer i en rasande fart här haha hinner knappt med själv emellanåt
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards