nettanhuss

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

<3 Dag 1 - Presentera mig själv <3

Av Anette - 18 januari 2011 23:15

Ja då börjar dag 1 av mina 30 dagar och jag ska börja med att presentera mig:


Vem är då jag hrm alltid svårt att skriva om sig själv tycker jag....

32 år gammal eller ung välj själv...har växt upp med min pappa........mamma har alltid betytt jättemycket för mig och jag älskar henne villkorslöst :-)

gått på gymnasiet i Helsingborg där jag läste till undersköterska och sen har jag jobbat inom vården....

Ligger i skilsmässa och ni som följt mig på den gamla bloggen vet orsaken....

Definitiv skilsmässa blir det den 19 april....

Pluggar till socionom på högskolan i Kristianstad...har träffat världens underbaraste man på Edarling det var han som tog första steget till kontakt och jag ångrar inte en sekund att jag bjöd in honom i mitt liv...han är verkligen mannen jag vill dela hela min framtid med....har aldrig kännt så här innan...v är soulmates...till på köpet fick jag en underbar liten prinsessa som bonusdotter :-).....

Politikst aktiv i M i Klippan där jag sitter som ersättare i Kultur och fritidsnämnden...

Ja vad ska jag mer skriva hrm......

På fritiden (fritid och fritid blir inte mycket av det när man har 4 barn och studerar på heltid) så umgås jag med nära och kära...

Är en tjej med mycket skinn på näsan som prioriterar det som beyder någo i mitt liv....

Flyttar till Ljungbyhed med barnen nästa vecka...till ett hus där nere.

Har gått igenom många svårigheter i mitt liv men lever efter devisen *det som inte dödar det härdar* och ser alla motgångar som saker som har stärkt mig och gjort mig till den jag är idag.....

Ja detta var i stora drag en presentation av mig och mitt liv....svårt att skriva en del då jag inte vill hänga ut någon på något sätt, heller inte smutskasta någon vilket jag inte har anledning till heller för de som betyder något finns i mitt liv och kan ta del av min vardag och de sm inte betyder något de som jag kallar *energitjuvar* de har jag avpolleterat och de finns inte hos mig eller mina nära mer....

Tigermamma skulle man kanske kunna kalla mig då jag blir som en tiger om någon sårar mig eller mina nära....


KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards