nettanhuss

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

<3 De 30 dagarna var inte så lätta som jag trodde hihihi <3

Av Anette - 19 januari 2011 07:48

Dag 3 kommer att bli änu svårare på ett sätt men jag kommer inte att lämna ut för mycket...

Då var det ytterligare en morgon man vaknade upp till här nu, en morgon då barnen kommer upp och kramar en och säger att de älskar en...finns inget som är mysigare än det på morgonen eller ja inte alls nästan iallafall, det finns saker som är lika mysiga och det är att vakna upp bredvid mannen man älskar, mannen med stort M...och den mannen får jag inte vakna upp bredvid varje morgon men när han är hos mig känner jag mig hel...han får mig att bli lycklig....

Snart dags för frukost här i huset...jag har börjat dagen med en kopp kaffe och frukosten för min del blir inte förren jag har lämnat barnen på dagis, gillar inte att äta på morgonen och tyvärr blir det så att det kan gå många timmar till jag äter på morgonen...men jag har alltid varit sådan...

Plugga resten av dagen inför tentan i morgon gah börjar få lite smått panik nu för att jag inte ska klara den men man ska tänka positivt när det gäller och innerst inne vet jag att jag kommer att klara den....bara man tar det lugnt och verkligen tänker efter när man sitter där och inte stressar upp sig.....

Pratade med min älskade pappa i gårkväll med, han ringde ganska sent som vanligt och vi pratade bort en timme ca men det är alltid lika kul att prata med hnom så det gör inte mig någonting....ringde honom i helgen och då svarade han inte...i går frågade han vad jag ville och jag svarade bara att jag inte ville någonting särsklit men att jag saknade honom och det gjorde han med med mig sa han....tyvärr ses vi aldeles för sällan men det måste bli ändring på det.....hrm det säger man alltid men sen kommer det så mycket ivägen hihihi...

Nu har barnen fått frukost och jag sitter här med det sista i min kaffekopp...sen ska vi ta på oss och åka ner till dagis.

Kram på en stund

<3 Älskar er alla mina goseälsklingar <3

<3 Chrille min älskling tack för att du finns och att du är du ....du gör mig hel och lycklig - Älskar dig mer än ord kan beskriva <3

 
 
Nancy

Nancy

19 januari 2011 08:14

Hm, du är som jag ang. frukost. Jag kan inte heller äta tidigt på morgonen, det blir inte förräns till fmkaffet det kan gå ned någon smörgås...:P
Ja, det är ofta man säger att nu ska man ses oftare till både släkt och vänner, men inte blir det så. Det är så fullt upp hela veckorna, sen när helgen kommer är man trött och vill bara vara med familjen, egoistiskt tänkt kanske,,,,

kramar och ha en fin dag,

http://nancy66.se

 
Ingen bild

mamsen

19 januari 2011 11:53

Ja varför blir det så, man tänker att ringa och sen kommer saker i vägen och när man har tid är man för trött. Skönt i varje fall att datorn finns!
Kram på er båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards