nettanhuss

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

<3 Dag 8 - Ett ögonblick <3

Av Anette - 24 januari 2011 08:20

Ja ett ögonblick ja.. här har jag valt att skriva om ett ögonblick där ödet haft ett finger med i spelet..det som kommit ur det som blir mitt ögonblick här är början på något livslångt hoppas jag, något som jag aldrig vill avsluta...

Men i själva ögonblicket vet jag att någon hade ett finger med i spelet...ödet eller inte...men jag satt här hemma en kväll för några månader sedan och googlade på kontaktsidor på nätet..ja jag vet jag har alltid varit emot sådant men det var precis som om något sa till mig att jag skulle in och googla på det...

Den första som kom upp var Edarling tätt följd av mötesplatsen och en hel rad andra sidor

Tryckte in på Edarling och läste där...den sidan fångade mitt intresse på ett ögonblick och jag tänkte *vad har jag att förlora?*

Registrerade mig och sen gick jag in på mötesplatsen...registrerade mig där med men min magkänsla sa att jag skulle bli premiummedlem på Edarling och inte på mötesplatsen, så jag la pengarna på att uppgradera mitt medlemsskap på Edarling. Just i det ögonblicket visste jag inte att det satt en man inte så långt ifrån mig och hade e reggat sig han med...en man som liksom jag sökte kärleken...eller jo det gör man iofs om man reggar sig på sådana sidor...men att han skulle vara den personen som jag älskar över allt annat det visste jag inte, att han skulle vara den sista pusselbiten i mitt pussel det visste varken han eller jag. Att han skulle fånga mitt hjärta som han har gjort det visste ingen av oss...just i det ögonblicket... ett av miljoner ögonblick i en människas liv...ödet har haft ett stort finger med i spelet....

Vi skickade meddelande till varandra ett tag efter att han hade skickat mig ett leende och detta var ytterligare ett ögonblick i det som jag känner på mig kommer bli det största och bästa i mitt liv....måtte aldrig ögonblicken ta slut för det finns verkligen ingen annan sm betyder så mycket för mig som han gör och det finns ingen annan som har betytt så mycket för mig heller...tack vare detta lilla ögonblicket som blev början till en fantastisk kärlek mellan två själsfränder så sitter jag nu här lyckligare än jag någonsin varit eftersom jag har hittat en man som ser mig ör den jag är, en man som inte vill förändra mig, en man som verkligen respekterar mig....

Allt detta som ett ögonblick var början på

<3 Tack för att du finns, att du är min och att du är så underbar min älskling. Älskar dig <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards