nettanhuss

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

<3 Dag 10 - Mina syskon <3

Av Anette - 26 januari 2011 08:06

Dag 10 på utmaningen och jag ska skriva om mina syskon.

Har två underbara bröder som är mindre än mig, en som precis nu i julas fyllt 25 och en som fyller 24 i maj.

Tim (25) bori en lägenhet i Helsingborg, jobbar på pilkington i Landskrona. Vad ska man skriva om honom, han är en fantastisk kille med ett stort hjärta, den vilde av de två, hamnar lätt i trubbel men ack så underbar ändå. När vi var små stod vi inte så nära varandra men sen när vi båda flyttade hemirån förstärktes banden mellan oss och nu även om vi även om vi inte träffas så ofta så har vi starka band mellan oss.....

Fredde då (24) ja han och jaghar alltid stått varandra välding nära, han är den blyge av de två och har alltid varit storasysters gosse och kommer alltid att vara det :-). Fredde bor med sin pojkvän i en lägenhet, även han i helsingborg....ja ni läste rätt pojkvän, han har pojkvän. Har fått många reaktioner på det från sk "vänner" och jag kan säga att jag blir lika arg varje gång för vad spelar det för roll bara han är lycklig och när han är lycklig är storasyster lycklig. För mig är det som om man skulle kritisera någon för dens hårfärg tex gillar du honom trots att han är rödhårig eller trots att han är tjock eller smal? Det gör mig rosenrasande rent ut sagt.

Vad spelar det för roll vilken läggning personen i fråga har det är väl huvudsaken att han är lycklig. Han har efter många år hittat sin plats och det är han väl värd. De som har negativa tankar och åsikter om det är inte min vänner och behöver inte bekymra sig heller...nä styrkan som han fann når han kom ut beundrar jag honom för, det är inte många som har den styrkan.

Så mina älskade bröder: Storasyster älskar er och det vet ni om....


Har även två plastsystrar på mamsens Pers sida men de kan jag inte skriva så mycket om.....men de är inte glömda för det

KRAM på er alla...

Håll tummar och tår för att älskling kommer i dg ett tag

Älskar dig älsklingen min glöm aldrig det


 
 
Nancy

Nancy

26 januari 2011 16:30

Håller med dig, varför särbehandla varandra pg a olikteter, alla är vi unika på vårt speciella sätt. ALLTSÅ precis lika mycket värda, oavsett.

Kramar

http://nancy66.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards