nettanhuss

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

<3 Dagen idag - så här långt <3

Av Anette - 26 januari 2011 11:59

Denna dagen så här långt har bestått av plugg, städning (som jag ska fortsätta med) och sen packning av saker.....Senare i kväll ska jag iväg på första nämndsmötet med kultur och fritidsnämnden, men det är inte förren kl halv 7 i kväll....nu börjar det närma sig att alla saker är packade, har bara lite kvar nu....en del kan jag inte packa förren på lördag eller ja fredag...barnens kläder bla..men annars har jag nästan packat allt har bara lite böcker kvar där uppe...och barnens leksaker.Pratat med ainagumsan med via sms det får jag inte glömma sen har jag pratat en snabb runda med älskling oxå...han kommer i morgon efter jobb och stannar tills på fredag då han ska jobba inne i Helsingborg...sen kommer han senare på kvällen igen så vi får många dagar tillsammans (me love)....lördag ja då ska det uträttas lite ärenden inne i stan men annars ska vi bara ladda batterierna inför söndag då flytten går :-).Glömde juh att jag har chattat med Jossegumsan med på fb <3 krya på dig hjärtat <3....Annars då nja jag har inget annat att förtälja...ska fortsätta min städning nu så att här är fint tills älsklingen min kommer i morgon....Var på telia i förrgår och skulle skaffa abonnemang men det tar ett tag innan det kommer igång så tills vidare nås jag på mobilen för er alla som har det numret.Sitter och tänker på hur fantastiskt lycklig jag är, vad bra saker som har kommit ur det här eländet jag har haft det senaste halvåret...och att jag är lycklig är tackvare min egen lilla älskling....Hade det sen inte varit för Gogumsorna mina så hade jag inte orkat ta mig dit jag är idag och de vet hur mycket de betyder för mig....En del andra goa vänner har även de stöttat mig och varit inspirationskällor...jag tror ni vet vilka ni är <3Barnen ser fram emot flytten de med och det är skönt...de håller visserligen på att tjata hål i mitt stackars lilla huvud men det är smällar man får ta eller hur hihihi....Sen har vi en sak med sander innan idag jag skrev det på fb men tar det här med: ♥ Alexander är för härlig...han var sur på mig innan och då frågade han när Chrille kom, för han skulle berätta för Chrille att jag hade skällt på honom för så fick man inte göra eftersom han är Chrilles gosse.... ♥ Sötgröten min :-)så älskling har man vunnit mina barns hjärtan på ett sådant sätt som du har gjort så är man fantastisk för det är inte alla som vinner dem.....men du har gjort det och det gör mig lugn och glad jag är säker på att vi får en väldigt fin framtid tillsammans, du jag och alla barnen....det är du och ajg som är menade för varandra resten av livet det vet jag om...lyssnar på min magkänsla och den säger inte emot mig.....Puss på dig mitt allt: ÄLSKAR DIG. Glöm aldrig bort det...Kram på er andra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 20 januari 2013 21:43

Och det var väldigt längesen jag uppdaterade bloggen, kanske på tiden att göra det nu. Det har varit mycket att stå i och är fortfarande, men allt börjar falla på rätt plats nu. Tidigare såg jag alla hinder som problem men nu har jag vänt tankesätt s...

Av Anette - 17 september 2012 21:03

I våras fick jag ett paket av en aldeles speciell diamant <3. Till en början vågade jag inte öppna det.....men efter ett tag tog nyfikenheten över. I paketet låg en flygbiljett i V.I.Pklass. Destinationen var hemlig, men med på resan skullde d...

Av Anette - 8 augusti 2012 10:23

Ja nu har depressionen och ångesten blivit värre så det fanns ingen annan utväg än att sjukskriva sig :-( fick även komplementmedicin som ska göra att ångesten minskar och nu dessa dagar jag tagit den känns det något bättre men än är det långt kvar t...

Av Anette - 25 juni 2012 00:14

Japp då har det varit midsommar då..... en äkta svensk sådan hrm om man ser till vädret..... Älskling kom i torsdags kväll och åkte hem idag...jag var ledig midsommaraftom men jobbade kvällen i går och sen jobbade jag dag idag och jobbar dag i morg...

Av Anette - 16 juni 2012 23:18

En enda man på denna jord som jag någonsin älskat eller älskar så mycket som jag älskar dig min skatt.....den dagen vi möttes på centralen i Malmö var den första dagen i mitt liv jag visste att jag var riktigt lycklig, redan då visste jag att du var ...

Ovido - Quiz & Flashcards